Välkommen!

Roligt att just du vill stanna upp och ta del av min blogg! Jag är lätt att kontakta för synpunkter i något ämne. Gör gärna det!!
Mailadress: jan_erik_einarsson@hotmail.com
Mobil 0708-607102 / Jan Erik


måndag, september 06, 2010

Personvalskampanj, javisst!

Jag står för den synen att alla medborgare bör delta genom att rösta i alla demokratiska val. Vidare bör alla gärna välja "sin" kandidat genom att personvalskryssa någon man känner förtroende för. Alla har en uppgift att sätta sig in i valets frågor, bilda sig en uppfattning och utnyttja sina demokratiska rättigheter till olika åsikter, till att yttra sig och genom att rösta. Hur blir demokratin om de som bryr sig blir allt färre?
Därför gör jag mig synlig för väljarna och uppmanar alla som vill ge mig förtroende att också personvalskryssa mig som en aktiv handling.

För att se mitt flygblad kan du klicka på länken här:
https://sites.google.com/site/janerikeinarsson/home/personvalskampanj

Stort TACK för Ditt stöd!