Välkommen!

Roligt att just du vill stanna upp och ta del av min blogg! Jag är lätt att kontakta för synpunkter i något ämne. Gör gärna det!!
Mailadress: jan_erik_einarsson@hotmail.com
Mobil 0708-607102 / Jan Erik


måndag, september 27, 2010

Tack till Örkelljungas väljare II

Så är personvalsrösterna då räknade. Jag fick 58 röster (3,86 %) vilket jag - efter omständigheterna är tacksam och stolt för. Jag blir därmed invald på sjätte plats bland moderaterna, dvs. efter valsedelns ordning. Två moderater fick fler röster än jag. Endast Carina Zachau fick tillräckligt för att bli personvalskryssad - och hon stod ju redan etta på valsedeln.
Jag går in i uppgiften med viljan att göra ett bra jobb; ambitiöst och seriöst.
Du är alltid välkommen att ringa eller ta kontakt under åren när du vill prata politik (eller annat).